Klientský servis

Obsah:

Linka 841 105 105  

Služeb infolinky Kooperativy můžete využít každý den od 8 do 20 hodin. O sobotách, nedělích a v období státních svátků je provozní doba infolinky od 9 do 17 hodin (v těchto dnech je k dispozici pouze provolba hlášení pojistných událostí). V případě poruchy vozidla, potřeby domácí asistence nebo zdravotní asistence MediKompas, jsou Vám k dispozici tyto služby nonstop i na čísle +4201220.

Asistenční služba +4201220

Asistenční služby společnosti Global Assistance lze využít pro:


  • odtah vozidla v případě poruchy
  • domácí asistenci
  • zdravotní asistenci Medikompas

Na telefonním čísle 841 105 105 poskytujeme tyto služby:

Sjednání nové pojistné smlouvy  (více...)

Hlášení škody  

Pro oznámení škody si prosím připravte číslo pojistné smlouvy a další informace týkající se vzniklé škody.

Škodu můžete nahlásit prostřednictvím infolinky 841 105 105 nebo na webových stránkách přes on-line formuláře:

Pro nahlášení škody z pojištění osob je nutné vyplnit formulář, který je k dispozici na webových stránkách, podepsat jej a odeslat na adresu:

Kooperativa, pojišťovna a.s. VIG
Centrum zákaznické podpory
Brněnská 634
664 42 Modřice

Informace o stavu zaregistrované škody  

Pro získání informace o stavu Vaší zaregistrované škody z pojištění vozidel, majetku a odpovědnosti občanů můžete využít on-line službu nebo kontaktovat infolinku 841 105 105.

Pro vyřízení dotazu si prosím připravte číslo Vaší škodné události. Zde získáte informace o stavu Vaší škody a dokumentech nutných pro likvidaci škody.

Informace k pojistným smlouvám a produktům  (více...)

Informace o smluvních servisech  

Na infolince Kooperativy 841 105 105 můžete v případě havárie rovněž zjistit, kde se nachází nejbližší smluvní servis pojišťovny. Najdete jej i zde.

 
 
 
 
 

Joomla Templates by Joomla51.com